"ناتانئل هامون" (Nathanael Hamon) همان "اسلنگ" است؛ او در فرانسه متولد و در آمریکا بزرگ شده است و از سال 2000 در برلین زندگی می کند. بعد از تحصیل در رشته ی تاریخ هنر، او در مقام مدیر هنری در زمینه ی تبلیغات فعالیت می کرد و از سال 2006، کارگاه شخصی خودش را راه انداخت. کار او در زمینه پوسترها، کتب، تایپوگرافی، تصویرسازی، طراحی آلبوم هنری و ضبط آثار هنری است. آثار خلاق او در نشریات متعدد، مانند: Best Of Disk Art و Crack ، Logo Design و Tres Logos به همراه آثار دیگر طراحان، چاپ شده است. همچنین در مجلاتی مانند: Lodown Magazine ، I/o و Creative Review نقد و بررسی شده است. در سال 2006، او جایزه ی Silver Award ADC آلمان را برای طراحی کتاب Heimspiel دریافت کرد.
انتخاب کلمه ی "اسلنگ" اتفاقی نبوده است. به گفته ی طراح، این کلمه با سبک طراحی گرافیک او شباهت های شخصیتی دارد: تازگی، حساسیت، عنصر سرگرمی و ابداع همیشگی در آن نمونه های این شباهت اند. از نظر "هامون"، "اسلنگ" زبان غیر رسمی است که تجربه می شود، احساس می شود و سهمی از زندگی قشری از مردم است.
علاقه مندی او موضوعات اجتماعی و اقلیت های مذهبی است و این امر او را به سمت اجرای پروژه های شخصی، مانند مجموعه ای به نام «همزیستی»، هدایت کرد. او از پرچم های کشورها، به منزله ی عناصر گرافیکی برای پرورش اندیشه در موضوعاتی مانند هم زیستی و بردباری و تعهد و هویت استفاده می کند.



پروژه اجتماعی: عکاسی، نمایشگاه، کتاب/ در همکاری با KLIK/ برلین



لوگو، هویت بصری، کمپین های تبلیغاتی آثار هنری/ لندن، انگلستان /2009



هویت سازمانیCenter National du Costume de Scène/ پاریس، فرانسه / 2006-2007



برنامه جشنواره فیلم / کینو کروکودیل / برلین، آلمان / 2012