نمایشگاه کاریکاتورنمایشگاه کاریکاتور"سرزمین من غزه" در خرم آباد برپا شد ♦️به همت حوزه هنری لرستان نمایشگاه کاریکاتور در حمایت از مردم ستمدیده غزه با عنوان "سرزمین من غزه" در مصلی الغدیر شهر خرم آباد برگزار شد. ????به گزارش روابط عمومی حوزه هنری لرستان این نمایشگاه به منظور حمایت از مردم غزه و انزجار از جنایت های وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی برگزار شد. در این نمایشگاه تصاویری در قالب کاریکاتور از ویرانی‌ها و به خاک و خون کشیده شدن مردم ستمدیده‌ی غزه، به ویژه زنان و کودکان فلسطینی، به دست دژخیمان صهیونیستی و

نمایشگاه

نمایشگاه
نمایشگاه کاریکاتور"سرزمین من غزه" در خرم آباد برپا شد
سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
کد خبر :  ۱۶۳۰۳۳

نمایشگاه کاریکاتور"سرزمین من غزه" در خرم آباد برپا شد

به همت حوزه هنری لرستان نمایشگاه کاریکاتور در حمایت از مردم ستمدیده غزه با عنوان "سرزمین من غزه" در مصلی الغدیر شهر خرم آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری لرستان این نمایشگاه به منظور حمایت از مردم غزه و انزجار از جنایت های وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی برگزار شد. در این نمایشگاه تصاویری در قالب کاریکاتور از ویرانی‌ها و به خاک و خون کشیده شدن مردم ستمدیده‌ی غزه، به ویژه زنان و کودکان فلسطینی، به دست دژخیمان صهیونیستی و مقاومت سلحشورانه‌ی جوانان مسلمان به نمایش گذاشته شد که بازدیدکنندگان را تحت تأثیر قرار داد.

ارسال نظر